Powered by Smartsupp
top of page

Zwroty 

Odstąpienie od Umowy w przypadku Konsumentów 

  1. Kupującemu będącemu Konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży oraz zwrotu zakupionego w Sklepie Towaru, bez podawania przyczyny, w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. W takim przypadku, Sprzedający dokona zwrotu płatności w terminie dalszych 14 dni od daty zwrócenia Przedmiotu Sprzedaży.

  2. Kupujący opisany w ust. 1 zobowiązuje się do prawidłowego zabezpieczenia zwracanej przesyłki na czas transportu.

  3. W przypadku zwrotu Sprzedający organizuje własny odbiór Przedmiotu Sprzedaży w terminie miesiąca od daty poinformowania o odstąpieniu. Jeżeli takiego transportu w tym czasie Sprzedający nie zapewni, wówczas pokrywa Kupującemu koszty zwrotu przesyłki.

  4. W przypadku zwrotu Przedmiotu Sprzedaży w stanie uszkodzonym lub zniszczonym, Sprzedający może obciążyć Kupującego kosztami usunięcia szkody (w przypadku uszkodzenia) lub całą ceną sprzedaży (w przypadku zniszczenia).

  5. Konsument ma możliwość skorzystania z odstąpienia od Umowy sprzedaży stosując formularz stanowiący załącznik do niniejszego Regulaminu. Zastosowanie załącznika nie jest jednak obowiązkowe.

Procedura reklamacji

  1. Sprzedający podkreśla, że Towary sprzedawane za pośrednictwem Sklepu mogą ulegać w procesie produkcji zarysowaniom, wgnieceniom, a ocynk ogniowy jest warstwą techniczną zabezpieczającą przed korozją, nie jest natomiast warstwą ozdobną i nie musi się cechować jednolitością ani gładkością pokrycia.

  2. Opisane w ust. 1 cechy nie stanowią wady i wynikają z właściwości Towarów. Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć Przedmiot Sprzedaży pozbawiony wad.

  3. Kupujący może składać Sprzedającemu reklamacje dotyczące zakupionego przedmiotu pod adresem bramywycena@gmail.com lub w formie pisemnej na adres Sprzedającego.

  4. Reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę dostawy reklamowanego przedmiotu, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego (naprawa Przedmiotu Sprzedaży, wymiana Przedmiotu Sprzedaży na nowy, wolny od wad albo obniżenie ceny sprzedaży), a także wszelkie okoliczności uzasadniające zdaniem Kupującego reklamację.

  5. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

  6. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

  7. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej (w zależności od tego, co wskazał Kupujący – jeżeli nie wskazał formy kontaktu, to z zastosowaniem środka kontaktu, za pośrednictwem którego doszło do zgłoszenia reklamacji).

Kupujący nie będący Konsumentami 

  1. W przypadku Kupujących nie będących Konsumentami, Sprzedający wyłącza uprawnienia z tytułu rękojmi rzeczy sprzedanej. Dla tych Kupujących obowiązuje gwarancja Kupującego.

  2. Uprawnienia z tytułu Gwarancji reguluje niniejszy Regulamin w kolejnym paragrafie. 

bottom of page